torsdag 23. september 2010

Dilla på lilla


God kveld torsdag!

Endelig er helgen snart her. Lillemor og jeg har tatt turen 
hjem for å besøke mormor. Der er det godt å være for 
både liten og stor. Vi har fått hjemmelagde kjøttboller og kost oss 
masse inne i det ruffsige været. Tidligere idag var vi på en herlig 
lunsjdate med barselgruppen. Tror de små bebissene koste seg masse. 
Og mammane også såklart! Tidligere denne uken 
shoppet jeg et par nye puter til sofaen vi har bestilt. 
Synes lilla er helt herlig og kanskje spesielt nå på høsten.



Jeg har veldig sansen for duoen Wik og Walsøe. 
Den høstlige hortensiaen er bare sååå vakker i den flotte 
vasen som har fått plass på sjenken i stua. 
Har forresten spanet inn det nye servicet som 
jentene W&W lanserer nå i høst. 
Me like!


Ønsker dere som er innom en riktig fin helg! 
Forhåpentligvis får vi hilst litt på høstsola:)

2 kommentarer:

  1. Hei Pernille:)

    Tusen takk for koselig hilsen hos meg, og velkommen i bloggverdenen:)
    Det er alltid koselig med nye spennende blogger, så jeg kommer nok på besøk igjen;)

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  2. Super fin blogg, morsomt å se de fine bildene. Man får jo virkelig dilla på lilla :)

    ha en fin dag.

    Klem

    SvarSlett