fredag 1. oktober 2010

Flower Power


God kveld kjære fredag!

Endelig er helgen her. Min kjære og jeg har hatt en en etterlengtet kveld for oss selv med deilig middag på restauranten Bambus og spennende kino. 
Utrolig koselig var det og jeg føler meg 100% oppladet for morgendagen! 
I kveld byr jeg på noen bilder fra en kjempe koselig blomsterbutikk her hvor vi bor. Stemningen i butikken er bare så herlig og jeg får lyst til å shoppe alt;)


Åååå, som jeg elsker denne fargeskalaen:)


Tøft og rustikt plantebord og store marokkanske lykter. 
Litt for heftige etter min smak, men i dette miljøet gjør de virkelig susen. 


Black and white! Me like!
Underbare vaser fra Wik & Walsøe, tøffe betonglysestaker og 
sølvplett sammen med de skjønneste orkideer og grønne vekster.


Ha en fortsatt fin kveld:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar