onsdag 6. oktober 2010

Kul strek

Illustrasjoner av Cassandra Rhodin

God Onsdag!

I dag viser jeg noen utrolig coole illustrasjoner som jeg fant når jeg surfet rundt på nettet:) Håper du liker de like godt som jeg. Når jenta mi sover ettermiddagsblunden sin er det mammatid med god kaffelatte og kjeks, og mac´en kommer som regel frem. Vi har vært på helestasjonen i dag til 7 mnd. kontroll og det gikk sååå fint. Emilie vokser som hun skal og er helt perfekt
Det varmer mammahjertet veldig. 

Nei, nå skal jeg gi frøkna litt middag før jeg prøver et par kjempe freshe Nike sko som kjæresten kom hjem med igår. Feel so lucky- og ja, jeg har virkelig verdens beste mann:) 
(Lover bilde av herligheten litt senere idag)


Takk for at du tittet innom! 




K L E M !



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar