lørdag 2. oktober 2010

Sebra

Emilies favoritter akkurat nå er nesehornranglen og ballen fra danske Sebra. 

Snart lørdagskveld!

Det skal bli godt:) Etter handleturen før idag har jeg malt og malt... 
To "nye" hyller skal opp her hjemme og gangen nede er klar for en mini-makeover.  I tillegg har jeg lovet meg selv og male trappen før vinteren så her må jeg bare henge i skal jeg bli ferdig før snøen kommer. Det er jo så kaldt ute akkurat nå. Brrr! Tester ut en fresh grånyanse som jeg tror kan bli helt i blinken til den hvite linjen her i huset;)

Close-up på Herr Nesehorn;)


Emilie koser seg i sofaen. Hun og putene matcher. 
Hihi! Cute:)

Klem fra oss til dere:)

3 kommentarer:

  1. Hallo:)
    De lekene så gode og bite på:)Hva er det du skal ha en liten mini-makeover på nede i gangen da? skla du male en vegg eller bytte ut en komode? hva du nå enn har en liten makeover på kommer det nok til og bli super duper flott!! Nydelig farge på jakken til Emilie;)
    Mange klemmer fra Guro:)

    SvarSlett
  2. Hei kjære Guro:)

    Tror det blir noe farge forandringer i gangen nede, samt litt nytt som skal opp på veggene:) Håper og tror det blir bra!
    Jeg fant forresten ut hvilken gruppe som har Lindex reklamen: Marina and The Diamonds med låten I am not a robot. Du finner den på Spotify:)

    Ha en herlig søndag!

    Klem fra tante Pilla

    SvarSlett
  3. Hei tante:)Okei;) det var fint du fant den fordi jeg fant den ikke:) det blir sikkert veldig fint nede i gangen:) da sees vi i morgen. Klem Guro:)

    SvarSlett